Резултати от текуща анкета за 2025 г.
Вие сте потребител на електронните административни услуги на НАЦИД в качеството си на:
- Физическо лице (100%)
 - Юридическо лице (0%)
 
Административната услуга, която заявихте чрез Портала за електронни услуги на НАЦИД е свързана с:
- Издаване на удостоверение APOSTILLE (50%)
 - Академично признаване и професионални квалификации (0%)
 - Издаване на удостоверение или служебна бележка (0%)
 - Изготвяне на справка (0%)
 - Извършване на библиотечни документни услуги (0%)
 - Изготвяне на аналитични продукти (0%)
 - Достъп до обществена информация (50%)
 
Кои са основните източници, от които се информирахте за дейността на НАЦИД и необходимата Ви административна услуга:
- Интернет страницата на НАЦИД (50%)
 - Център за административно обслужване (50%)
 - консултант (0%)
 
Лесно ли открихте на интернет страницата на НАЦИД необходимата Ви информация?
- да (75%)
 - не (25%)
 
Съдържащата се на интернет страницата на НАЦИД информация за необходимата Ви административна услуга ясна, лесно разбираема и пълна ли е?
- да (100%)
 - не (0%)
 
В каква степен сте удовлетворен/а от предоставената от НАЦИД информация на интернет страницата на институцията?
- Много доволен (75%)
 - Доволен (25%)
 - Недоволен (0%)
 - Много недоволен (0%)
 
Колко време отне електронното заявяване на необходимата Ви административна услуга?
- По-малко от 10 минути (50%)
 - Между 10 и 30 минути (50%)
 - Между 30 минути и 1 час (0%)
 - Повече от един час (0%)
 
При електронното заявяване на необходимата Ви административна услуга беше ли Ви необходима повторна консултация със служител на Центъра за административно обслужване на НАЦИД?
- да (50%)
 - не (50%)
 
В каква степен сте удовлетворен/а от компетентността и отзивчивостта на служителите от Центъра за административно обслужване при осъществения контакт с тях?
- Много доволен (50%)
 - Доволен (50%)
 - Недоволен (0%)
 - Много недоволен (0%)
 
Как заплатихте дължимата държавна такса/цена за заявената от Вас услуга?
- Не се дължи държавна такса/цена за заявената услуга (50%)
 - Чрез виртуалния ПОС терминал в Портала за електронни услуги на НАЦИД (0%)
 - По банков път (25%)
 - На място в НАЦИД чрез ПОС терминал (0%)
 - На място в брой (25%)
 
Получихте ли резултата от заявената от Вас услуга в обявения/установения законов срок?
- да (100%)
 - не (0%)
 
Каква е общата Ви оценка за организацията на административното обслужване в НАЦИД по електронен път?
- Отлична (50%)
 - Много добра (25%)
 - Добра (25%)
 - Задоволителна (0%)
 - Неприемлива (0%)
 
Кой аспект от електронните услуги на НАЦИД смятате, че се нуждае от подобрение?
- Структура на информацията на интернет страницата на НАЦИД (50%)
 - Съдържание на информацията на интернет страницата на НАЦИД (25%)
 - Формулярът за заявяване на услугата (25%)
 - Процесът по заявяване на услугата (0%)
 
