Съдържание на страницата
Секция Резултати от текуща анкета за 2022 г.
Вие сте потребител на електронните административни услуги на НАЦИД в качеството си на:
- Физическо лице (100%)
- Юридическо лице (0%)
Административната услуга, която заявихте чрез Портала за електронни услуги на НАЦИД е свързана с:
- Издаване на удостоверение APOSTILLE (62.5%)
- Академично признаване и професионални квалификации (0%)
- Издаване на удостоверение или служебна бележка (12.5%)
- Изготвяне на справка (0%)
- Извършване на библиотечни документни услуги (12.5%)
- Изготвяне на аналитични продукти (0%)
- Достъп до обществена информация (12.5%)
Кои са основните източници, от които се информирахте за дейността на НАЦИД и необходимата Ви административна услуга:
- Интернет страницата на НАЦИД (46.7%)
- Център за административно обслужване (40%)
- консултант (13.3%)
Лесно ли открихте на интернет страницата на НАЦИД необходимата Ви информация?
- да (62.5%)
- не (37.5%)
Съдържащата се на интернет страницата на НАЦИД информация за необходимата Ви административна услуга ясна, лесно разбираема и пълна ли е?
- да (75%)
- не (25%)
В каква степен сте удовлетворен/а от предоставената от НАЦИД информация на интернет страницата на институцията?
- Много доволен (62.5%)
- Доволен (12.5%)
- Недоволен (12.5%)
- Много недоволен (12.5%)
Колко време отне електронното заявяване на необходимата Ви административна услуга?
- По-малко от 10 минути (25%)
- Между 10 и 30 минути (50%)
- Между 30 минути и 1 час (0%)
- Повече от един час (25%)
При електронното заявяване на необходимата Ви административна услуга беше ли Ви необходима повторна консултация със служител на Центъра за административно обслужване на НАЦИД?
- да (37.5%)
- не (62.5%)
В каква степен сте удовлетворен/а от компетентността и отзивчивостта на служителите от Центъра за административно обслужване при осъществения контакт с тях?
- Много доволен (25%)
- Доволен (62.5%)
- Недоволен (0%)
- Много недоволен (12.5%)
Как заплатихте дължимата държавна такса/цена за заявената от Вас услуга?
- Не се дължи държавна такса/цена за заявената услуга (37.5%)
- Чрез виртуалния ПОС терминал в Портала за електронни услуги на НАЦИД (25%)
- По банков път (37.5%)
- На място в НАЦИД чрез ПОС терминал (0%)
- На място в брой (0%)
Получихте ли резултата от заявената от Вас услуга в обявения/установения законов срок?
- да (87.5%)
- не (12.5%)
Каква е общата Ви оценка за организацията на административното обслужване в НАЦИД по електронен път?
- Отлична (62.5%)
- Много добра (12.5%)
- Добра (12.5%)
- Задоволителна (0%)
- Неприемлива (12.5%)
Кой аспект от електронните услуги на НАЦИД смятате, че се нуждае от подобрение?
- Структура на информацията на интернет страницата на НАЦИД (37.5%)
- Съдържание на информацията на интернет страницата на НАЦИД (0%)
- Формулярът за заявяване на услугата (37.5%)
- Процесът по заявяване на услугата (25%)