Представяне на проекта
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”.
Основната цел на проекта подобряване на работата на служителите в НАЦИД за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Стойност на проекта
Общата стойност на проекта възлиза на 44 104 лв.
Период за изпълнение
Проектът е с продължителност 9 месеца считано от 11 декември 2013 г.
Обща цел
Подобряване на работата на служителите в НАЦИД за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Специфични цели:
- Ефективно функциониране на администрацията.
- Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на квалификацията на служителите в НАЦИД.
- Обучение на служители в НАЦИД, което да съответства на нуждата от постоянно усъвършенстване на предоставяните услуги от центъра и на индивидуалния потенциал за развитие на всеки служител.
Целеви групи
Целевата група на настоящия проект са служителите на НАЦИД.
Очаквани резултати:
- Проведено обучение на служители от НАЦИД в ИПА за придобиване на практически умения по прилагане на политиката на Европейския съюз и българското законодателство в областта на защита на личните данни – обучени 13 служители;
- Проведено обучение на служители от НАЦИД в ИПА за придобиване на умения по прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация – обучени 2 служители;
- Проведено обучение за управление на предоставянето на административни услуги в центъра и изискванията на международни стандарти в областта на управлението- обучени 16 служители;
- Проведено обучение за подобряване на организацията на работното и личното пространство на служители от НАЦИД- обучени 14 служители;
- Проведено обучение за управление на промяната с оглед различните дейности и функции на НАЦИД – обучени 10 служители;
- Осигурена публичност за целите и резултатите на проекта чрез публикуване на актуална информация на Интернет страницата на НАЦИД, провеждане на пресконференции, изготвени предметни рекламни материали и разпространяване на прес-съобщения.
Основни дейности:
- Организиране и провеждане на обучения по:
- Под-дейност 1: Провеждане на обучение в ИПА: „Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България»- (ПР–10) за 13 служители по 2 дни;
- Под-дейност 2: Провеждане на обучение в ИПА: „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация»- (ПР–3) за 2 служители по 2 дни;
- Под-дейност 3: "Управление на предоставянето на услуги" за 16 участника за 3 дни;
- Под-дейност 4: "Ефективна организация на работното и личното пространство" за 14 участника за 3 дни;
- Под-дейност 5: "Управление на промяната" за 10 участника за 3 дни.
- Дейности по информация и публичност: планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта.
- Управление на проекта: осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта, верификация на направените разходи, подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта.
Екип по проекта
Екипът по проекта се състои от 3 души, експерти в НАЦИД, притежаващи опит и професионална квалификация, необходими за успешното реализиране на поставените цели.