Представяне на проекта
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”.
Основната цел на проекта е повишаване на квалификацията и компетентностите на служителите в НАЦИД за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.
Стойност на проекта
Общата стойност на проекта възлиза на 69 932 лв.
Период за изпълнение
Проектът е с продължителност 12 месеца считано от 27 май 2013 г.
Обща цел
Повишаване на квалификацията и компетентностите на служителите в НАЦИД за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.
Специфични цели:
- Обучение на служители в НАЦИД, което да съответства на общите цели на държавното управление, на нуждата от постоянно усъвършенстване на предоставяните услуги от центъра и на индивидуалния потенциал за развитие на всеки служител.
- Обучение на служители в НАЦИД за повишаване на квалификацията им в сферите на тяхната компетентност.
- Обучение на служители в НАЦИД с цел адаптиране към нововъведенията и подобряване ефективността от тяхната работа.
Целеви групи
Целевата група на настоящия проект са служителите на НАЦИД.
Очаквани резултати:
- Проведено обучение на служители от НАЦИД в ИПА за придобиване на практически умения по законосъобразното прилагане на административните норми и принципи в ежедневната работа – обучени 7 служители.
- Проведено специализирано компютърно обучение на служители от НАЦИД за придобиване на знания по управление на информационната сигурност- курс по „Сертифициран етичен хакер версия 7” – обучен 1 служител; курс по „Професионалист по сигурност на информационните системи” – обучен 1 служител.
- Проведено обучение по анализ на данни и управление на документи- обучение „Основи на SQL и анализ на данни с Ексел” – обучени 9 служители; обучение „Разработка, управление и поддръжка на административни документи”- обучени 14 служители.
- Проведено обучение на служители от НАЦИД за придобиване на чуждоезикови умения – обучени 9 служители, от които 5 по английски език, 2 по испански език, 1 по френски език и 1 по немски език.
- Проведено обучение за подобряване на личната ефективност- обучени 15 служители.
- Проведено обучение за подобряване на координацията между отделните звена в центъра и уменията им да работят заедно и в екип- обучени 15 служители.
- Проведено обучение за развитие на компетенциите за ефективно лидерство за служителите от различните управленски нива на центъра- за 8 участника за 3 дни.
- Осигурена публичност за целите и резултатите на проекта чрез публикуване на актуална информация на Интернет страницата на НАЦИД, провеждане на пресконференции, отпечатване на банер и плакати, изготвени предметни рекламни материали и разпространяване на прес-съобщения.
Основни дейности
- Организиране и провеждане на обучения по:
- Под-дейност 1 Провеждане на обучение в ИПА: „Основни производства по АПК (за неюристи)”- (ПР–6) за 7 служителя по 1,5 дни.
- Под-дейност 2: Специализирано обучение по управление на информационната сигурност- курс по „Сертифициран етичен хакер версия 7” – за 1 служител по 5 дни; курс по „Професионалист по сигурност на информационните системи” – за 1 служител по 5 дни.
- Под-дейност 3: Обучение по анализ на данни и управление на документи- обучение „Основи на SQL и анализ на данни с Ексел” – за 9 служители по 3 дни; обучение „Разработка, управление и поддръжка на административни документи”- за 14 служители по 4 дни.
- Под-дейност 4: Обучение на служители от НАЦИД за придобиване на чуждоезикови умения- английски език, две нива от 210 уч.ч. за 5 служители; немски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; френски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; испански език, три нива от 210 уч.ч. за 2 служители.
- Под-дейност 5: „Лична ефективност” за 15 участника за 3 дни.
- Под-дейност 6: „Екипна ефективност” за 15 участника за 3 дни.
- Под-дейност 7: „Ефективно лидерство” за 8 участника за 3 дни.
- Дейности по информация и публичност: планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта.
- Управление на проекта: осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта, верификация на направените разходи, подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта.
Екип по проекта
Екипът по проекта се състои от 3 души, експерти в НАЦИД, притежаващи опит и професионална квалификация, необходими за успешното реализиране на поставените цели.